Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Ξανα εδω

Το πορτοκάλι στο Αργος τελείωσε χωρίς, από ότι είδα και άκουσα, να δώσει τα αναμενόμενα μέλια . Εγώ φέτος στο πορτοκάλι αποκόμισα την εμπειρία , δεκαεπτά ακόμα μελίσσια από τους χωρισμούς λόγο αφαισμών – σμηνουργία αλλά και περίπου είκοσι κιλά μέλι που έχουν την γεύση πορτοκαλιού .


Επόμενος προορισμός ο Ελικώνας .




Στον Ελικώνα λοιπόν και στον έλατο στηρίζω αυτή την στιγμή τις ελπίδες μου για μέλι , ανέβασα στο βουνό περίπου το 60% των μελισσοσμηνών μου κρατώντας εδώ κοντά μου κάποια δυνατά μελίσσια για το θυμάρι και κάποιες παραφυάδες .


Στο ομορφότατο βουνό των Μουσών λοιπόν ανέβηκα πάλι προχτές για επιθεώρηση και διαπίστωσα με χαρά πως τα κορίτσια δουλεύουν συνεχώς και με όρεξη μαζεύοντας και μέλι αλλά και γύρη. Αν δεν μας τα χαλάσει ο καιρός , κάτι θα γίνει . Εδώ χαίρομαι




Η φύση στο βουνό ήταν πανέμορφη , ο δροσερός πρωινός αέρας , η μυρωδιά της άνοιξης και το ζουζούνισμα των μελισσιών με τρέλανε (δύο τσιγάρα έκανα ξαπλωμένος ανάσκελα μέχρι να συνέλθω και να πιάσω δουλειά). Ο Ελικώνας στο σημείο αυτό έχει γεμίσει μελίσσια αρμονικά τοποθετημένα και όχι το ένα μελισσοκομείο πάνω στο άλλο όπως έχω δει αλλού .



   

  




Όσο αφορά το δικό μου μελισσοκομείο , βρήκα έναν τόπο σε έναν λόφο μικρό και τα ακούμπησα στο χορταράκι , επειδή όμως το χορταράκι μεγαλώνει γρήγορα και εμποδίζει τα κορίτσια να μπαινοβγαίνουν στις κυψέλες ( εμπειρία 2009) έβαλα στις εισόδους τους κομμάτια επίπεδου ξύλου 30 Χ 30.

            




Έβαλα σε μερικές κυψέλες και τα στοιχεία μου , για να έχουν ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο





Στην αποστολή μου αυτή είχα για παρέα τον καλό μου φίλο , συναγωνιστή , μελισσο-συμμαθητή και μελισσο-γείτονα (γνωστό από προηγούμενη ανάρτηση) Ιωσήφ .









Αυτά παιδιά , κάτι  παλιόπαιδα με πιέζουν να βγω από το διαδίκτυο για να κανονίσουν έξοδο , οπότε . . . .

Μελισσοκομικοχαιρετισμούς σε όλους

8 σχόλια:

μελιΣακης είπε...

καλά μέλια Κώστα!

π. Σπυρίδων Κωνσταντής είπε...

Kώστα ο Ελικώνας πάει καλά & σίγουρα θα πάρεις μέλι!Όσον αφορά το πορτοκάλι πήρες την πρώτη εμπειρία & την επόμενη φορά θα πάς όντως καλύτερα , φέτος αλλού έδωσε και αλλού όχι.Μία μεσινέζα βολεύει για τα χορτάρια όταν αυτά μεγαλώνουν πολύ!!! και πάλι καλά μέλια!
Τα στοιχεία στις κυψέλες είναι πολύ καλή κίνηση εύγε!

Anestis Ketsetzidis είπε...

Κώστα
και μείς έχουμε μελίσσια αλλά δεν χανόμαστε!
Καλά και πολλά μέλια να έχεις.

ΜΕΝΤΕΣΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

Κώστα πανέμορφο το βουνό
Σου εύχομαι σε λίγες μέρες να μη μπορείς να σηκώσεις τις κυψέλες από το βάρος του μελιού που θα έχουν μέσα χαχαχα
Να σε καλά φίλε

BeeHappy είπε...

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς και ευχές για καλές σοδιές!!!

beelovers είπε...

να βρεθούμε να πιούμε κανένα κρασάκι
κωστάκι

Μάντης Τειρεσίας είπε...

Ευλογημένα τα μέρη εκεί πάνω (το χωριό μου είναι λίγο πιο πριν).....

Οταν θα πας να τα σηκώσεις, πάρε τηλέφωνο να πάμε μαζί να βάλω και εγώ ένα χεράκι ετσι για την πλάκα μας.

Φιλικά και συντροφικά....

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά όλους , καθε ευχή και κάθεβοήθεια καλοδεχούμενη.