Δευτέρα, 13 Απριλίου 2015

Χριστός Ανέστη , Χρόνια Πολλά

Χριστός Ανέστη φίλοι !!

Μεγάλο Σαββάτο και ενώ είχα τελειώσει τις δουλειές μου στο 
 μελισσοκομείο  , μια φασαρία , μια χαρούμενη "φασαρία" τράβηξε την προσοχή μου .
Τα μάτια μου αμέσως έψαξαν τον ουρανό κι αφού είδα το σμήνος , στράφηκαν στις εισόδους των κυψελών . 
Τίποτα ησυχία , το σμήνος έρχονταν απο άλλο μελισσοκομείο αλλά μαζεύονταν πάνω απο το δικό μου , ελκόμενο απο τα θαυματουργά μαντιλάκια που έχω "κρεμάσει" στις ελιές του κτήματος .
Αμέσως πήγα στο αυτοκίνητο να πάρω την φωτομηχανή και ορίστε η "σύλληψη" καρέ καρέ .  



Η μαγική εικόνα στον ουρανό.


Η αρχή της "μάζωξης"  στο μαντιλάκι .


Ο σχηματισμός του τσαμπιού 




Η κυψέλη πλησιάζει το τσαμπί ( με δύο χέρια μόνο , τι φτιάχνω ο μελισσοκόμος?)


 Δύο άχτιστα πλαίσια και ένα με γόνο απο άλλο μελίσσι και η σύλληψη τελειώνει με επιτυχία 





Μυστικό 
Αν συλλάβω έναν ξένο αφεσμό που ήρθε στο μελισσοκομείο μου ή με κάλεσαν να συλλέξω απο κάποιο σπίτι , σε σύντομο χρόνο (δύο με τρις ημέρες) θα αντικαταστήσω την βασίλισσα του .
 Έτσι θα γνωρίζω την ηλικία της και τους "γονείς" της  ίσως , και θα αποφύγω την εισαγωγή ξένου γενετικού υλικού ( μη γνωστό ) στο μελισσοκομείο .

Καλή συνέχεια 

2 σχόλια:

Vasilis Papadakis είπε...

Χρηστο τα μαντιλακια τι εχουν πανω?

markos aliprantis είπε...

Κώστα εγώ νομίζω εκτός από την αλλαγή της μάνας πρέπει να μπει σε καραντίνα για πιθανές σοβαρες ασθένειες κλπ