Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Τριπλή κυψέλη

Aφορμή για την σημερινή ανάρτηση μου είναι η προ ημερών ανάρτηση του φίλου μας του Γιώργη από τα Χανιά (pretty bees), για την τριπλή κυψέλη και την παραγωγή βασιλικού πολτού.
Μέχρι τώρα μάζευα λίγο βασιλικό πολτό με τον παραδοσιακό τρόπο , εμβολιασμός – τοποθέτηση για μια μέρα σε ορφανό μελίσσι – και μετά σε διώροφο για αποπεράτωση.
Μου είχαν πει , είχα ακούσει , για την χρήση της τριπλής κυψέλης και αποφάσισα να δοκιμάσω και με αυτό τον τρόπο . Όταν πριν κανά δυό μήνες ήμουν πιο χαλαρός, κατασκεύασα την κυψέλη που σας παρουσιάζω πιο κάτω, με γνώμονα την οικονομία υλικού και την μη αχρήστευση (όπως φαντάζομαι ) τριών κυψελών για την δημιουργία της τριπλής .

















Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά είναι έτοιμη και βαμμένη , και από ότι υπολογίζω θα δοκιμαστεί σύντομα .
Ενστάσεις και συμβουλές δεκτές





8 σχόλια:

warre.gr είπε...

Συγχαρητήρια, ωραία κατασκευή.
Ευχές, για την επιτυχία της δοκιμής.
Παράκληση, όταν βρεις τον χρόνο να μας εξηγήσεις και πως δουλεύει?

ΓΙΩΡΓΟΣ Κ. ΔΙΒΡΙΤΣΙΩΤΗΣ είπε...

Πολύ ωραία κατασκευή, και αρκετά μελετημενη απο οτι φαίνεται στις φωτογραφίες! Τέτοιες κατασκευές βοηθούν ιδιαίτερα το μελισσοκόμο που ασχολειται με βασιλοτροφία και παραγωγή βασ. πολτού. Περιμένουμε αποτελέσματα...

markos aliprantis είπε...

Ωραία κατασκευή αλλά με την λειτουργία της υπάρχουν προβλήμματα.

İlhami Uyar είπε...

We are waiting for good news with the result of curiosity ,best wishes.

Σπύρος Σφήκας είπε...

Άν ο άνθρωπος είναι μερακλής τότε...........!!!!!!!

chaniabee είπε...

Η γνώμη μου!!!! Πολύ μικρή ταΐστρα!!! Όταν παράγουμε πολτό θέλει πολύ τάισμα! Κατά τα άλλα δεν φαίνετε άσχημη!!!καλή δύναμη φίλε!!!

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Φίλοι μου ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια .

Ποτέ δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι φοβερό ή κάτι πρωτόγνωρο , φτιάχνω κάτι και το μοιράζομαι μαζί σας,όπως όλοι μας και όπως αναφέρω μάλιστα ζητώ ενστάσεις και συμβουλές.

Το λέω γιατι δεν φαντάζεστε τι άκουσα με προσωπικά e-mails.

Τώρα, κάποιοι φίλοι ζητούν διαστάσεις, οι διαστάσεις είναι ανάλογες του πάχους ξύλου που χρησιμοποιεί ο καθένας μας, το μόνο που πρόσεξα ήταν να διατηρήσω τις ακριβείς διαστάσεις του εσωτερικού χώρου μιάς κυψέλης για να είναι εύκολος ο χειρισμός των πλαισίων.

Καλή επιτυχία σε όσους προσπαθήσουν, εδώ είμαι για οποιαδήποτε πληροφορία αλλά επισημένω πως ακόμα δεν την έχω δοκιμάσει στο βουνό και σίγουρα κάτι θα της λειπει.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Εύγε Κώστα.
Κάνουν λάθ, όσοι κάτι κάνουν.