Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Το μελίσσι του φρεατίου

Αν πω ότι η ενασχόληση μας με την μελισσοκομία δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσσει ,δεν θα πω κάτι καινούργιο , ε?
Αν πω πως όσο μεγαλώνουμε εκτιμούμε και σεβόμαστε το μεγαλείο της φύσης ? πάλι όχι , ε? Τότε δεν μπορώ να πω με λόγια τα συναισθήματα που νιώθω όταν αντικρίζω τις εικόνες που παραθέτω πιο κάτω.
Πριν καναδυό μέρες με καλεί ο φίλος μου ο Βαγγέλης και μου λέει πως από ένα καπάκι φρεατίου στο εξοχικό του μπαίνω-βγαίνουν μέλισσες . Ο Βαγγέλης είχε πάει να ετοιμάσει το σπίτι για το καλοκαίρι και πίνοντας το καφεδάκι του στην σκιά δεν μπορούσε να εξηγήσει το τι έκαναν οι μέλισσες στο φρεάτιο της αποχέτευσης .
Όταν κλήθηκα (σαν εμπειρογνώμονας , τρομάρα μου) να εξηγήσω το φαινόμενο , πήγα να σηκώσω το καπάκι και άκουσα το γνωστό ζουζούνισμα, τρελάθηκα , τι πες τώρα . Κάποιος αφεσμός πριν από καιρό είχε φωλιάσει στο φρεάτιο.
Μην τραβήξεις καζανάκι ,του λέω , έρχομαι.
Και ξεκινάμε, εγώ με την κυψέλη , ο Βαγγέλης με την φωτομηχανή .





Για να μην χαλάσω την φωλιά , πήρα και το καπάκι μαζί αφού χωρούσε στην κυψέλη ।

Το επίμαχο σημείο.


Και η αναμνηστική φωτό βέβαια .
Και η ένταξη της κυψέλης στο ‘’κοπάδι ‘’








11 σχόλια:

GRAINBOW είπε...

Απιστευτο!
Μεχρι και εκει επιασαν!
Μα δεν ειχαν προβλημα με τις μυρωδιες της αποχετευσης?

markos aliprantis είπε...

Έχω δεί σμάρια σε διάφορα σημεία αλλά σε φρεάτιο δεν έχω ματαδεί.Φαίνεται όταν έπιασε δεν είχε νερά μέσα μια και το σπίτι είναι εξοχικό.Καλομεγάλοτο λοιπόν.

manos είπε...

φοβερη φαση φιλε !!!!

Anestis Ketsetzidis είπε...

Καλορίζικο.

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Xα, χα , ρε παιδιά έγω φταίω βέβαια, το σπίτι είναι στα τελειώματα ,δεν έχει κατοικηθεί ακόμα.
Ειμαι κι εγώ λίγο παράξενος κι αν ήταν διαφορετικά θα άφηνα τον Βαγγέλη να τραβήξει το καζανάκι.

Μάντης Τειρεσίας είπε...

Τελικά ρε φίλε η ζωή έχει την ιδαιτερότητα όπου βρίσκει κενό να το γεμίζει.

Ακου εκέι τώρα μελίσσι σε φρεάτιο....
Απίστευτο κι όμως αληθινό....


Φιλικά και συντροφικά.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Γεια σου φίλε Κώστα!
Πάντα τέτοια και ας είναι και στα φρεάτια!
….και μην ξεχάσεις να επιστρέψεις το καπάκι!

Spyros είπε...

ρε φίλε, μία στο αεροδρόμιο, τώρα σε φρεάτιο... να δώ που θα είναι το επόμενο!

janne είπε...

Bees are always flexible and find solutions.
nice pictures

Greetings Janne

kairosgiamplogg είπε...

Καλο κι αυτο! οπου βρουν
καιρος

Beekeeper είπε...

Καλα δεν είχε υγρασία εκει? Ρε Κώστα.. θα μας τρελάνεις.. που πας και τα βρίσκεις? Φαντασου να πας να σηκωσεις το μελισσι με το φρεατιο μαζι.. θα λες οτι εχει μεσα 50 κιλα μελι..