Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

To μελισσοκομικό καρότσι (ένα από πολλά είδη)

                                         
Λιγο πριν διάβασα για αυτό που έφτιαξε ο Βασίλης και μου φαίνεται λίγο αυτό που έφτιαξα εγώ αλλά παρόλα αυτά . .

Το είδα στην Εύβοια να το έχει ο Στέλιος ,



                                         


Έγραψε για αυτό ο Αλέξανδρος ο Γαλυφιανός  (εκτύπωσα το σκαρίφημα και το είχα για πρότυπο) 







Εκτός από κυψέλες με μελίσσια ,μπορεί να κουβαλήσει , μέσα σε μια κυψέλη οτιδήποτε , εργαλεία , κασελάκι , ζαχαροζύμαρα και βανίλιες (επί παντός εδάφους) , και να «πιάσει» ελάχιστο χώρο στο αυτοκίνητο.


Πιστεύω πως θα με βοηθήσει πολύ στην τοποθέτηση των νέων κερήθρων σε λίγο καιρό.

Το έφτιαξα από γαλβανιζέ στραντζαριστό , ελαφρού τύπου 30mm επί 10mm .






Και η …. «προσφορά του μηνά» , αν κάποιος φίλος μπορεί να βρει μια μπροστινή ρόδα από παλιό μικρό ποδήλατο και μια βέργα γαλβανιζέ ( ως ανωτέρω ) ή την βρίσκω εγώ για αυτών και έχει όρεξη να έρθει στον Μαραθώνα να ποιούμε καφέ και να το φτιάξουμε, θα χαρώ πολύ να τον βοηθήσω .

8 σχόλια:

Grypas είπε...

Τροχήλατες κυψέλες ;) Ωραίο!!!Κάτι παρόμιο έχω δει και σε μια γερμανική σελίδα αν δεν κάνω λάθος μόνο που ήταν πιο περίπλοκο και είχε κ σύστημα να ανεβοκατεβάζεις της κυψέλες.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Κώστα
εσύ βάζεις καφέ,
εγώ βάζω ρόδα?
μμμμμμ σημαντική πρόταση...

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Εγώ το βάφτισα <> λόγω των σπασιμάτων που κάνει.
Είναι πολύ εξυπηρετικό εργαλείο.
Και το δυσάρεστο μας πήρε ο γύφτος τα δύο βαρέλια .
Καλό βραδυ.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Το βάφτισα << καραγκιόζη >>

İlhami Uyar είπε...

different and interesting transport way,must be try,

kkokinos είπε...

Κωστη,μην ταξεις σ'αγιο κερι, σε παιδι κουλουρι και σε μελισσοκομο καροτσι!!!
Παιρνω την ροδα μου κι ερχομαι!!!!!

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Eυθύμη αλλο αυτό που λες, αυτό εδώ είναι τελείως χειροκίνητο.

Ανέστη πες μου πότε να βάλω μπρίκι.

Θεοδόση, τιμητικό το όνομα , όσο για τα βαρελάκια ... άργυσα φίλε , καλά να πάθω, αν και ξέρω ότι του χρόνου ή του αντίχρονου μάλλον θα με ξανασκεφτής.

Ilhami my friend one more way to transfering our hives

Κώστα , παρε ρόδα κι έλα !

glam είπε...

Για ρίξε μια ματιά εδώ.

Προβλέπω έντονο ανταγωνισμό.....:))