Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

ΤΩΝ ΚΥΨΕΛΩΝ ΜΟΥ , ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ

Πριν λίγες ημέρες έλαβα ένα τηλεφώνημα από μια κοπέλα που μου συστήθηκε σαν βοηθός σκηνοθέτη και ζήτησε την μελισσοκομική μου συμβολή , για την πραγματοποίηση κάποιων κινηματογραφικών γυρισμάτων.

Αγχώθηκα , δεν το είχα ξανακάνει , τι θα μου ζητούσαν ? Έκλεισα όμως ραντεβού, σε δύο μέρες και με τον σκηνοθέτη, για να μου εξηγήσει τι ακριβώς ήθελαν.
Στο ραντεβού αυτό λοιπόν διαπίστωσα πως σκηνοθέτης ήταν ο Κουτσομύτης και στην αρχή αγχώθηκα ακόμα περισσότερο , μέχρι που κατάλαβα πως επρόκειτο για έναν απλό άνθρωπο, που δεν δάγκωνε. Ήθελε από μένα μερικές άδειες κυψέλες και μια καθοδήγηση στον ηθοποιό του για το πώς πλησιάζει και επιθεωρεί ένας μελισσοκόμος το μελίσσι του .

Χτες το πρωί έγιναν τα γυρίσματα και γνώρισα και τον Γιώργο Καραμίχο , πολύ καλό παιδί


και καλός μαθητής (χα χα)


Ζητώ συγνώμη από την κοπέλα που ξεχνώ το όνομα της.

Όση ώρα (αρκετή) κράτησαν τα γυρίσματα εγώ έκοβα βόλτες γνωρίζοντας τον κόσμο και μοιράζοντας αυτόγραφα.




Τότε με πλησίασε ένα παλικάρι του συνεργείου και μου λέει:
(Θα τα πω στα γρήγορα)
- Από δω κοντά είσαι φίλε ?
- Ναι , από τον Μαραθώνα . (Ήμασταν στο κτήμα Μπενάκη , κοντά στο κωπήλατοδρόμειο.
- Μπαίνεις στο ιντερνετ ?
- Αρκετά συχνά , σχεδόν κάθε μέρα.
- Ενας φίλος μου έχει φτιάξει ένα blog , το bees.gr.
- Tι ΄πες τώρα , είσαι φίλος του Κουτσούκου.
Αφού μιλήσαμε για ώρα με το παλικάρι , με προέτρεψε να ρωτήσω τον Κώστα για το
ΤΑΡΑΤΣΟΜΕΛΟ ! ! !

(αφού μου κολλάς φίλε Κώστάκη! ! !)


17 σχόλια:

Corfu bee είπε...

Κώστα θέλω αυτόγραφο όχι του Καραμιχου ...δικό σου θέλω ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

trikalinos-Trikala Greece είπε...

Αντε τώρα να δούμε που θα σταματήσει η φήμη σου και των μελισσιών σου.Θέλω και εγώ αυτόγραφο!Την Κυριακή,αν μας αφήσουν στα μπλόκα των αγροτών,θα τα πούμε στην συνάντηση της Θήβας;

Exagono είπε...

Αντε και σε λιγο πρωταγωνιστης στο
hollywood.

Γιώργος από Χανιά είπε...

Ωραία εμπειρία Κώστα. Άντε και στον Αγγελόπουλο την άλλη φορά!

πατεντιάρης είπε...

Κώστα αυτόγραφο!!!
Κι εις Ανώτερα !!!

πατεντιάρης είπε...

Κώστα αυτόγραφο!!!
Κι εις Ανώτερα !!!

Μάντης Τειρεσίας είπε...

Γεία σου ρε γείτονα με την παρέα σου. Κα εις ανώτερα. Πολύ καλό που έστω και κάποιος απο τους σκηνοθέτες αποφάσισε να δείξει στο ευρύ κοινό έστω και ένα τσίκ απο την όμορφη ασχολία μας.
Οσο περισσότερο προβάλεται η μελισσοκομία τόσο το καλύτερο.

Φιλικά και συντροφικά....

Anestis Ketsetzidis είπε...

Αυτόγραφο!
Και πάντα τέτοια!

Σπύρος Σφήκας είπε...

Φίλε Κώστα κανονικά ο Κουτσομύτης έπρεπε να σου δώσει ένα μικρό ρόλο ενός παλαίμαχου μελισσοκόμου!!!!!!
Next time!!!!

chaniabee είπε...

έλα ρε φίλε????? και σε έργο τα μελισσακια σου??? και δεν σου έδωσε ρε συ ενα μικρο ρόλο να φανείς και συ??? γαμώτο!! άντε και σε ανώτερα!!!

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Έγραψες πάλι!!!! άντε την άλλη φορά και πρωταγωνιστής.

beelovers είπε...

αντε και στο Χολυγούντ

markos aliprantis είπε...

Αυτά δεν μου τα είπες χτές στην κοπή της πίτας.Σήμερα ήρθα στο internet-cafe και το διάβασα.Θέλω ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ και από σένα και από την βασίλισσ του μελισσιού χαχαχαχα

Beekeeper είπε...

Kώστα σε ριξανε.... στην ιδια σειρά παιζει και η Ματσούκα. Τον Καραμίχο σου φόρτωσαν? Οσο για τον ηλεκτρολόγο που με δουλευει για το ταρατσομελο, είναι ο ίδιος που μου έλεγε για το "κασελακι-εργαλειοθήκη" να το πάρω και να κάνω τον Λουστρο! Μεγάλος απατεώνας αλλα κολητος :D

Πιστευω θα περάσατε καλά στο γύρισμα παντως.

İlhami Uyar είπε...

We will be see famous actor ,good luck

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Κωστή άστα ρε φίλε ,πήγαινα - ερχόμουνα πουθενά η Δήμητρα. Έλεγα κι εγώ μπας και την συναντήσω και την θαμπώσω (με την καράφλα), άδικα όλα.
Ο ΄Ητα (ηλεκτρολόγος στην δουλειά μου)φάνηκε καλό παιδί και μιλούσε πολυ καλά γεια σένα πριν ακόμα καταλάβει πως γνωριζόμαστε.

Beekeeper είπε...

Σιγα και μη μιλουσε ασχημα το ρεμαλι.