Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΡΟΥΤΙΝΑΣ

Χτες το πρωί επισκέφτηκα τα μελισσάκια στο Καλέτζι έχοντας ένα άγχος για το πώς πάνε τα «μικρά», πενταράκια και εξαράκια μελίσσια.
Η πρώτη εντύπωση ήταν όλα τα λεφτά , τα κορίτσια επωφελούμενες την καλή ημέρα , ζουζούνιζαν χαρούμενες κουβαλώντας γύρη και λίγο μελάκι απ ότι διαπίστωσα αργότερα .
Το πρώτο μου άγχος παρέμεινε, έως ότου άνοιξα καμιά εφτά – οχτώ μικρά και διαπίστωσα πως όλα πάνε καλά .


Όταν θυμήθηκα πως ή φωτομηχανή είναι στο αυτοκίνητο, πήγα και την πήρα και να:
Είδα κι εγώ , όπως οι πιο πολλοί από μας αναφέρουν στα blogs πως ξεκινούν σιγά-σιγά . Ο γόνος αρχίζει να επεκτείνεται όσο φρέσκια γύρη μπαίνει στην κυψέλη κι αν έχουμε φροντίσει να υπάρχουν και τροφές, όλα θα πάνε καλά.
Έφυγα έχοντας μια καλή διάθεση , όμοια με αυτή που νομίζω είχαν και τα κορίτσια μου.

4 σχόλια:

Beekeeper είπε...

Aντε να πιασει καμια καλή ανοιξη φέτος να πολλαπλασιασουμε και κανα μελισσι γιατι δεν πήγε καλα η χρονια

İlhami Uyar είπε...

I hope those beatuıes go on next day and future time,kali doulia

Μάντης Τειρεσίας είπε...

Beekeper, την άνοιξη είσαι προσκεκλημένος μου ώστε να κάνεις παραφυάδες απο τα δικά μου.
Μέχρι 3-4 τις αντέχω.
Θα είμαστε σε επικοινωνία, όμως μην το ξεχάσεις. Είναι υπόσχεση...

Γείτονα Κώστα, την ίδια χαρούμενη διάθεση είχα και εγώ μετά την πρώτη μου επιθεώρηση. Μάλιστα, επειδή μετάγγισα τα μελισσάκια μου σε νέες κυψέλες παίρνοντας τις παλιές για συντήρηση, δεν χόρταινα να βλέπω ένα ένα όλα τα πλαίσια.
Ας μην λέμε μεγάλα λόγια όμως μπας και μας πιάσει κανένα μάτι...

Φιλικά και συντροφικά.

Beekeeper είπε...

xexε να σαι καλα κώστα