Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα μελίσσια είχα για τις μετακινήσεις μου ένα αυτοκίνητο COROLA 1200 cc του 87 το οποίο χρησιμοποιούσα σαν δεύτερο της οικογένειας , μόνο εγώ .
Αργότερα , όταν δήλωσα στην φορολογική μου δήλωση τα μελισσάκια και στο εκκαθαριστικό φάνηκε σαν «αγροτικό εισόδημα» , μπόρεσα και πήρα στο όνομά μου
το αστέρι DASTUN 1600 cc του 84 που βλέπετε πιο κάτω . Το καημένο έχει κοντό σασί και τα χρονάκια του , αλλά είναι καλοδιατηρημένο . Το είχε φίλος που ήταν μηχανικός αυτοκινήτων και το πρόσεχε .

Το πρόβλημα ήταν στους θόλους του , που έπιαναν χώρο κατά την φόρτωση των κυψελών . Αυτό λύθηκε κατά ένα μέρος με το κόντρα πλακέ και μία βάση για αυτό, όπως φαίνεται στις φωτό , ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί και ένα χώρο σαν αποθήκη.

Με την παρέμβαση αυτή ,το αστέρι μου μεταφέρει 30 μονές κυψέλες με τις βάσεις στήριξης τους ( δύο σειρές 3 Χ 3 και μία σειρά 3 Χ 4) , με την πόρτα του κλειστή ।

Τώρα βέβαια ψάχνω για άλλο αυτοκίνητο ,πιο μεγάλο και πιο καινούριο .

3 σχόλια:

bees-spell είπε...

Κυριε Ελευθεριου γεια σας.
θα ηθελα να ρωτησω πως μπορω να βαλω στην φορολογικη μου δηλωση τα μελισσια μου μιας και δεν ειναι το κυριο επαγγελμα μου (ειμαι μισθωτος).
Εψαξα στο δυκτιο αλλα δεν βρηκα τιποτα.
Συγνωμη για την ενοχληση και σας ευχαριστω.

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Φίλε μου καμμία ενόχληση, θα δηλώσεις τον αριθμό των κυψελών που έχεις στα ¨Γεωργικά Εισοδήματα¨. Αν έχεις κάποια απορία πάρε με στο 6945453168 αφού ειμαστε και γειτόνοι.

bees-spell είπε...

Κυριε Ελευθεριου θα επικοινωνησω μαζι σας οχι μονο για τις αποριες μου αλλα γιατι ειμαστε περισσοτερο γειτονες απ`οτι νομιζετε.Και διευκρινιζω, οτι το μισο μελισσοκομειο μου βρισκεται στον Μαραθωνα. Οποτε πιθανον να τα πουμε και απο κοντα.
Σας ευχαριστω για την απαντηση σας.