Σάββατο 19 Απριλίου 2008

ΜΕΛΙΣΣΟΓΝΩΡΙΜΊΕΣ

Την Τρίτη το πρωί ήμουν στα μελισσάκια και τα ¨σκάλιζα¨ , όταν αντιλήφθηκα με την άκρη του ματιού μου κάποιον να με πλησιάζει. ¨Όταν σήκωσα το κεφάλι μου από την κυψέλη , είδα κάποιον σχεδόν στην ηλικία μου με μία φωτογραφική μηχανή στο λαιμό να με πλησιάζει.

Πήγα εγώ λοιπόν κοντά του ρωτώντας τον τι θα ήθελε και προειδοποιώντας τον ότι τα μελισσάκια είναι αγριεμένα από τους χειρισμούς μου και ίσως ήταν επικίνδυνο να πλησιάσει κι άλλο. Συστηθήκαμε και μου ζήτησε να βγάλει φωτογραφίες τα μελισσάκια , όσο εγώ θα εργαζόμουν . Για καλή μας τύχη είχα μια ακόμα μάσκα στο αυτοκίνητο , την οποία και φόρεσε για να πάρει μέρος στην περιπέτεια.



Ο Βαγγέλης έβγαλε καταπληκτικές φωτογραφίες ,όπως βλέπετε । Κοριτσάρα η βασιλοπούλα έτσι ?


Το γαϊδούρι ήμουν εγώ γιατί στην βιασύνη μου να σβήσω τα mail που μου έπιαναν τεράστιο χώρο δεν κράτησα το mail του για να πώ ένα ευχαριστώ .

Φίλε Βαγγέλη αν διαβάσεις τα παραπάνω ελπίζω να καταλάβεις .
Σε ευχαριστώ πολύ , στείλε μου ξανά το e-mail σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: