Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

ΨΕΥΤΟΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ

Σήμερα το πρωί , μόλις είδα πως ο ήλιος έχει κέφια , επισκέφτηκα τα μελισσάκια που έχω στο Καλέτζι , στο Μαραθώνα . Η αλήθεια είναι πως είχα μια αγωνία και ήθελα μόλις μπορέσω να τα επισκεφτώ , όχι τόσο για να τα επιθεωρήσω όσο για να δω αν παίρνουν από το ζαχαροζήμαρο, που ΝΑΙ, είχα φτιάξει μόνος μου.


Είπα φέτος να μαγειρέψω εγώ για τα κορίτσια μου και δεν ντρέπομαι να το κρύψω . . . . έγινε το έλα να δεις. Ξεκίνησα αγοράζοντας την ζάχαρη σε τσουβάλια των 25 κιλών και τρίβοντάς την με τον μύλο ,ώστε να γίνει άχνη . Ως εδώ μια χαρά .
Επειδή δεν έχω μίξερ μεγάλο , πίστεψα ότι ίσως τα καταφέρω με τον αναδευτήρα για το χρώμα που όλοι έχουμε , το μίγμα από ζάχαρη και μέλι όμως είχε άλλη γνώμη και δεν γύριζε με τίποτα.
Το βγάζω λοιπόν έξω από το καζάνι που το είχα , το βάζω σε ένα καθαρό νοβοπάν και αρχίζω να το ανακατεύω σαν να κάνω λάσπη με αμμοχάλικο και ταυτόχρονα να το ζυμώνω όπως είχα δει την γιαγιά όταν έφτιαχνε ψωμάκι .
Μου έφυγε η ψυχή και μου πόνεσαν τα μπράτσα , αφήστε που τώρα είχα την αγωνία αν το είχα ανακατέψει σωστά , ώστε να μην το απορρίψουν τα κορίτσια.

Τώρα . . ή καλά κορίτσια έχω και δεν με στεναχωρούν ή τους άρεσε αυτό που τους ετοίμασα γιατί δεν άφησαν τίποτα τα χρυσά μου , παντός εγώ την επόμενη φορά θα πάω στον φίλο τον Βασίλη που έχει φούρνο στον Μαραθώνα για να φτιάξουμε το ζαχαροζύμαρο.

Λόγο της ψευτοεπιθεώρησης είχα και την φωτογραφική μαζί και ορίστε και φρέσκιες φωτό.
Η τετραώροφη κυψέλη είναι η αγαπημένη μου . . αποθήκη , κι ένα τεσσαράκι έτοιμο για τον χειμώνα και φαγανό

και γόνος με μέλι



Όσον αφορά την συνάντηση , πάμε καλά , τουλάχιστον πέντε από εμάς θα βρεθούμε το Σάββατο .Αν κάποιος το σκέφτετε , να σταματήσει και να έρθει .
Πάρτε με μόνο κανά τλφν ή στείλτε μνμ (που λεν κι νεολαίοι) για να ξέρω τι να ψωνίσω . Στις 10:00 ανάβω φωτιά .



5 σχόλια:

galifabee είπε...

Φίλε Κώστα στο ζυμάρι έβαλες μαγιά μπορείς να γράψεις πιο αναλυτικά την συνταγή. Και κάτι άλλο βλέπω ωραίες βάσεις για τις κυψέλες επειδή με ενδιαφέρει μπορείς να μου προτείνεις ένα τρόπο να κατασκευάσω και εγώ βάσεις με σκοπό να μην σκύφτω και για να στερεώνονται καλύτερα στο έδαφος.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Ναι οι βάσεις ενδιαφέρουν και μένα.

BeeHappy είπε...

Την άλλη φορά να ρωτάς κανά "παλιό" για ζυμωτήριο.
Μην ψωνίσεις τίποτε, δεν θα έρθουμε με άδεια χέρια...

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Πρόεδρε έχουμε ζυμωτήριο , να βγω λίγο έξω να τρελαθώ ? Θα μου πεις το Σάββατο.

Αλέξανδρε , είδες που γράφω πως ανησυχούσα , ήταν γιατί η ¨συνταγή¨ήταν ¨δική¨ μου. Έβαλα 25 κιλά ζάχαρη , καλά τριμμένη και 3- 3 ½ κιλά μέλι , ενώ έβαζα λίγο- λίγο νερό στο μίγμα όταν το ζητούσε . Το τελικό προϊόν ήταν λίγο σφιχτό , τόσο που να μην κολλά στα χέρια. Απλά και χαλαρά .
Όλοι οι φίλοι μας έχουν κατά καιρούς αναρτήσει κάτι για αυτό όπως ο Περικλής ο πατεντιάρης (και για τον μύλο) ή ο κύριος Άνθιμος (ο από την Πέλλα όχι ο φίλος μου με τα ράσα ) τελευταίο κάτω-κάτω στην σελίδα του, αλλά και άλλοι .

Αλέξανδρε και Ανέστη , για τις βάσεις έχω καταναλώσει πολύ ώρα στο να ξύνω το κεφάλι μου σκεπτόμενος για διάφορους λόγους (μέση – υγιεινή – αερισμός) και προς το παρόν έχω σταματήσει στις βάσεις που αναφέρω στις 24 Μαρτίου ( ψάξτε κατασκευές – μεταφορές) Δεν ξέρω να σας το βάλω και σαν link. Ότι άλλο θέλετε , στην διάθεσή σας .

ΜΠΑΡΜΠΑ-ΣΙΔΕΡΗΣ είπε...

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ,
ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ BLOG. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!